Tuesday, October 21, 2014

Sweather weather


Ostatni zastój na blogu był chyba najdłuższą przerwą jaką do tej pory miałam. Tyle się ostatnio działo, a dwa przeziębienia, które miałam w tym czasie (z resztą jak zawsze w jesiennym okresie) jeszcze bardziej uniemożliwiły mi działanie na blogu. W tym czasie zrobiłam sobie fioletowe końcówki, które jednak nie załapały się w zadnym poście, bo parę dni temu ścięłam włosy, jednak zdjęcia w nich dodawałam na instagrama, więc jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak to wyglądało, tam znajdzie zdjęcia :)
Aktualnie mam jesienną przerwę w szkole i od czwartku jestem w Polsce. Dzięki temu, że mam zero nauki w tym okresie, mam czas, żeby porobić zdjęcia i ponadrabiać posty. W Holandii póki co nie mam wciąż okazji gdzie i jak robić zdjęć, dlatego posty które przygotuję teraz rozplanuję tak w czasie, żeby nie było już takiej długiej przerwy!

Dzisiejsza stylizacja powoli wprowadza już w jesienny klimat. Pogoda nie jest jeszcze najgorsza, jednak bez płaszcza lub kurtki można już zmarznąć. 










|sweter-We|spodnie-Pull&Bear|koszulka-River Island|buty-DeeZee|torba-Mango|płaszcz-Zara|

30 comments:

  1. Bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz kochana ! W końcu doczekałam się posta :) Czkam na pozostałe stylizacje z Polski i zapraszam do siebie, bo pisałam o tobie w ostatnim poście. Buziaki ;*

    ReplyDelete
  3. Po zobaczeniu Twojej stylizacji stwierdziłam, że muszę mieć taki sweterek :D W sumie nie znam tego sklepu, który podałaś, ale znalazłam tutaj: www.diversesystem.com/kolekcja-damska/swetry.html#1 podobny, ten drugi. Akurat mam czarne spodnie i buty, tylko do tego dodam ramoneskę :] Moim zdaniem - idealny look na jesień :)

    ReplyDelete
  4. Super stylizacja! Najbardziej podoba mi się sweterek ;)

    http://fashionablesquirrel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ale ślicznie wyglądasz:) bardzo podoba mi się płaszczyk!:)

    ReplyDelete
  6. ładna stylizacja i spojrzenie, oczy jak kocie :)

    ReplyDelete
  7. Zadowolona jesteś z tych butów?? Na nogach prezentują się wspaniale :) Buziaki ;**

    ReplyDelete
  8. prawilnie ziomek! czekam na ootd nasze podworkowe z chelabkiem i kołczanem!
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jejku uwielbiam Holandię <3
    Śliczna stylizacja ;3
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  10. strasznie i to strasznie podoba mi się ten sweterek! Cała stylizacja jest bardzo ładna, elegancka, na jesienne spacery jak i na wyjścia ze znajomymi czy na zakupy :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne buty :)

    viicky-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny look! Piękny płaszczyk :)

    Pozdrawiam!
    hi-daisies.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Stylizacja śliczna,spodnie sa moim marzeniem,ale nigdzie nie mogłam ich znaleźć.
    Blog super,będe tu wracać!
    http://daria-darek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Swietny jesienny outfit !
    Bardzo mi sie podobaja twoje buty ;3

    ReplyDelete
  15. Świetny tag, ja też mam taki na blogu :3

    Może obs za obs? Zacznij i napisz o tym u mnie w komentarzu, na sto procent się odwdzięczę! ♥

    http://julia-and-fashion.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  16. Piękny outfit :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja nie dodawałam postów na bloga od miesiąca. Nadmiar nauki mnie przerósł :))
    Bardzo ładne zdjęcia i cudny sweterek! ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. bardzo fajnie wyglądasz ;) świetne spodnie!

    ReplyDelete
  19. Świetne spodnie, buty, sweter, strasznie podoba mi się ta stylizacja! :)

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajnie a skoro już tu jestem chciałam was zaprosić na mojego bloga. Jest on o mnie, ale nie zabraknie postów o modzie i plastycznych postów. Na razie dopiero zaczynam, więc proszę o wyrozumiałość. ;) witajciewmoimswieciepl.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Naprawdę ładnie! Nie obrazisz się jak zaproszę na swojego bloga? Można tam również znaleźć posty modowe ale i plastyczne. Oczywiście nie brakuje postów i historyjek z mojego życia. ;) witajciewmoimswieciepl.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX