Friday, September 19, 2014

comfy and sporty


W środę pierwszy raz od początku roku szkolnego miałam okazję zrobić zdjęcia. 
Nowa szkoła, zwłaszcza w nowym kraju, więc przez te pierwsze dwa tygodnie musiałam się przestawić z wakacyjnego trybu na ten szkolny, we wszystkim rozeznać itp. Plusem jest to, że póki co oprócz nauki języka nie muszę się aż tak bardzo niczego uczyć, dzięki czemu mogę się skupić tylko na tym i szybciej się wprawić w posługiwanie nim.
Pogoda dopisuje, jest nawet cieplej niż przez ostatnie 3 tygodnie wakacji, więc mogę jeszcze korzystać z noszenia letnich, lekkich ubrań. Tamtego dnia postawiłam na sukienkę, którą kupiłam już jakiś czas temu w wakacje. Tamtego dnia w mieście, w którym znajduje się moja szkoła organizowany był 'festyn', gdzie było wesołe miasteczko, pełno przeróżnych budek, atrakcji itp, dlatego postawiłam na sportowe buty, żeby było mi wygodniej. Żeby przełamać elegancję, nadawaną przez sukienkę, dodałam jeansową koszulę, która idealnie z bardziej eleganckiej stylizacji stworzyła codzienny, nawet sportowy look.










|sukienka- Monki | koszula,okulary-H&M | buty-Nike | torba- Zara |

PS. NA ALLEGRO WYSTAWIŁAM PARĘ NOWYCH AUKCJI, ZAPRASZAM!
ALLEGRO <KLIK>

21 comments:

  1. Sukienka jest śliczna ;3 Powodzenia w szkole! ;)

    ReplyDelete
  2. roshe! uwielbiam te buty, są na prawde mega wygodne :)

    ReplyDelete
  3. Genialnie wyglądasz ♥ świetne buty

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz, piękne tło widać ,że to nie jest Polska :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  5. ah piękne stylizacja, a buty są świetne :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super look ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. bardzo ładna sukienka :)
    całość na wielki + ;-))

    ReplyDelete
  8. takie tam pod moim blokiem <3
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mimo wszystko zmieniłabym buty.. :) Reszta super!

    polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna sukienka !
    Też uważam, że teraz cieplej niż w sierpniu.

    Mój blog

    ReplyDelete
  11. super ta sukienka, bardzo uniwersalna :) a takie ciuszki ceni się najbardziej :)

    ReplyDelete
  12. Prześliczna sukienka :))

    ReplyDelete
  13. Ładny look.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Nie wiem, czy potrafiłabym odnaleźć się w nowym otoczeniu :) Ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  15. Sukienka jest naprawdę prześliczna i świetnie wygląda z adidasami :):)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: www.Anita-Turowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczny look, w ogóle jesteś śliczna! :)
    http://mirandaaaaaaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX