Friday, February 21, 2014

daisy


Pierwszy tydzień ferii mam już prawie za sobą. Jakoś ostatnio bardzo szybko leci mi czas, ale to może i dobrze, ponieważ coraz bliżej wakacje♥ 
Dzisiaj przychodzę do Was z dziewczęcą stylizacją, gdzie główną rolę gra bluzka w stokrotki, którą niedawno kupiłam. Kojarzy mi się z wiosennym/wakacyjnym klimatem i już nie mogę się doczekać aż będę mogła ją nosić razem z krótkimi spodenkami i trampkami. Jak na razie jest też fajnym rozweseleniem zimowych (chodź patrząc na pogodę panującą za oknem można powiedzieć jesiennych) stylizacji.









|bluzka- Stradivarius| spodnie-H&M/sh| torba-sh|


40 comments:

  1. genialna stylizacja :)
    wszystko mi się tu podoba !

    ReplyDelete
  2. ale przepięknie wyglądasz!
    cudowna bluzka i spodnie, świetnie!
    p.s kocham twoje nogi :o

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super! Ostatnio podobaja mi sie takie spodnie! :)
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2014/02/sheinside-wishlist-february.html

    ReplyDelete
  4. świetna stylizacja, fajna kurtka i torebka:)

    ReplyDelete
  5. Jak dla mnie bombowa stylizacja , już nie mogę doczekać się wiosennych stylizacji z nią w roli głównej.:)

    Zapraszam na mojego bloga , KONKURS już się zaczął : http://worldbyally.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne spodnie! :) Nie wierzę, że znalazłaś je w sh! :)

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja !
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mi się osobiście nie za bardzo podoba bluzka.
    Natomiast ogólnie bardzo ładnie to wszystko wygląda :)


    http://messistka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ta bluzka jest naprawdę świetna :)

    ReplyDelete
  10. Śliczna bluzeczka! Pewnie nie z aktualnej kolekcji? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, udało mi się ją upolować na wyprzedaży ^^

      Delete
  11. urocza bluzeczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  12. za ile kupilas bluzeczke i spodnie? :)

    ReplyDelete
  13. ja już niestety ferie dawno za sobą... :< super wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  14. świetny set, płaszczyk cudowny!

    ReplyDelete
  15. Czy chciałabyś sprzedać te spodnie ? :)

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładna stylizjacja, masz świetne wyczucie stylu :)
    Ile czasu poswiecasz na pisanie bloga ?
    Jeżeli mozesz to napisz z jakimi sklepami wspolpracujesz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak masz pytania, to pisz na maila: oliwiaen@interia.pl :)

      Delete
  17. Ktos sam ci zaproponowal wspolprace czy ty sie zglosilas ? ;)) chodzi o sklepy

    ReplyDelete
  18. sh to secon hand
    jest to sklep z odzieza uzywana ??

    ReplyDelete
  19. dejzi

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. kiedy kolejny post? :)

    ReplyDelete
  21. Witaj. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award =)
    Szczegóły u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam! =)

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny blog.
    U ciebie tak ciepło czy zdjęłaś kurtkę tylko do zdjęcia? U mnie zimno, ale nie ma śniegu :c

    be-sensitivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. swietna stylizacja :)
    mam pytanie odnośnie kurtki? w jakim rozmiarze masz? ????chcę kupic online a nie wiem jak wypada rozmiarówka
    z gory dziekuje za odp i czekam na kolejne Twoje stylizacje

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX