Thursday, February 27, 2014

casual


Ferie już prawie za mną i aż nie mogę uwierzyć, że tak szybko zleciały. Za parę dni będzie trzeba niestety wrócić do szkoły, ale póki co przede mną jeszcze bardzo fajny weekend więc póki co o tym nie myślę^^
W stylizacji, którą możecie dzisiaj zobaczyć postawiłam na wygodę, ponieważ tamtego dnia wybrałam się z przyjaciółką do Warszawy. Jedynie buty nie sprawdziły mi się na prawie całodzienne chodzenie i na przyszłość wiem, żeby na takie wycieczki zakładać płaskie buty (choć te i tak nie są takie wysokie;o) 











|bluzka,torba-Pull&Bear| sweter,spodnie-sh| bransoletka-H&M| zegarek-Parfois

Na koniec zapraszam Was na moje konto na allegro, wystawiłam nowe aukcje! <KLIK KLIK>

15 comments:

  1. Śliczny zestaw! Włosów to Ci zazdroszczę :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie stylizacje, proste, na luzie, niczym nie wyróżniające się kolorki, mega! ♥

    ReplyDelete
  3. Piekne dodatki *.*
    Bluzka mi sie niesamowicie podoba ;)

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Daj znac ? :*

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podoba Twój zestaw. Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  5. Świetny zestaw :D sweterek, buty, torebkę chętnie zobaczyłabym u siebie w szafie :P

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kiedy nowy post?

    ReplyDelete
  7. ile kosztowala torba i bluzka?

    ReplyDelete
  8. Super wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Piękne to pierwsze zdjęcie <3
    Zajżysz do mnie?
    stylemysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zaniedbujesz bloga.

    ReplyDelete
  11. piękny sweterek, zdaje się być mięciutki ;)

    http://jellybeanblack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Genialny blog ! i ślicznie wyglądasz. Pierwszy raz jestem na twoim blogu a mam ochotę przejrzeć wszystkie posty.
    Świetne masz nogi :O
    Z miłą chęcią zaobserwuję :)
    Zapraszam do mnie :**

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX