Friday, June 21, 2013

TOPIKOMANIA



Ostatnio strasznie zaczęłam 'chorować' na różnego typu topiki. Wczoraj i dzisiaj udało mi się kupić 2, które chciałam mieć już jakiś czas temu, ale jednak szkoda mi było na nie tyle wydać ile wtedy kosztowały, więc stwierdziłam, że zaczekam do przecen . Tak oto mam je oba, jeden 50% taniej, a drugi też w bardzo kuszącej cenie. Bardzo podobają mi się ich wzory. Czarny jest nietypowy, ponieważ część jego diamencików świeci w ciemności ^^
Obudowa to nieplanowany zakup, ale w moim przypadku obudów nigdy za wiele :)



|wszystko H&M |

XOXO♥
                                                           Livi♥

16 comments:

  1. Czy do tego przypadkiem nie nosi się bez stanika??

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIE POTRAFISZ POPRAWNIE UŁOŻYĆ ZDANIA OSIOŁKU A NOSI SIĘ TO TAK JAK SIĘ LUBI JAK SOBIE KUPISZ TAKI TOP TO BĘDZIESZ NOSIĆ BEZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. O boże widzę tu nauczyciela języka polskiego a to jest normalne pytanie do livi a nie do cb.

      Delete
    3. Można to nośić jak się chce, nie jest powiedziane, że można to nosić tylko bez stanika.

      Delete
  2. cudowne topy:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jprdl a ona założyła stanik -.- ale pompa hahahaha....

    ReplyDelete
  4. Mam pytanie, trochę nie związane z tematem, aczkolwiek... wiem, że jesteś fanką PLL, przeglądałam twojego instagrama i mam pytanie: na jakiej stronie oglądasz Kłamstewka? Kiedyś też oglądałam, ale już nie pamiętam na jakiej stronie. Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. twoje-seriale.tv a czasem jak tam są jakieś problemy, to na zalukaj.pl :)

      Delete
  5. o kurcze bardzo ładne, wczoraj byłam w h&m, ale nie widziałam, a szkoda :)







    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete
  6. fajne zakupy, a najbardziej podoba nam sie obudowa na telefon ♥
    obserwujemy :)

    ReplyDelete
  7. Te topy poprawnie nazywają się braletami ;)
    Świetne zakupy .

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX