Wednesday, June 26, 2013

LOVELLY SALES


Dzisiaj jeszcze ostatni post z zakupami przed wyjazdem do Holandii :)
W piątek wyjeżdżam już nad morze i nie wiem czy będę miała internet, dlatego przez 2 tytgodnie może być mały zastój na blogu, ale zaplanuje jeden post, który doda się automatycznie, a w Holandii posty już będą na bieżąco :) Natomiast podczas pobytu nad morzem będę często coś wrzucała na swojego INSTAGRAMA <klik> :)







|przecierane shorty-H&M | kolczyki-Sinsay| bluzka-Pull&Bear| jasne shorty-House|

XOXO♥
                                                          Livi♥

19 comments:

  1. Super zakupy. Uwielbiam jeansowe szorty!
    :)

    ReplyDelete
  2. Świetne zakupy ^^ Ja też jeszcze musiałabym wybrać się na takie przed moim wyjazdem :)

    ReplyDelete
  3. O Matko, jakie cudeńka! *o* Te shorty i bluzki... po prostu tylko zazdrościć. ;))

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sorty są przegenialne. Podobają mi się :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  5. Już teraz życzę ci udanego wyjazdu! Ładne rzeczy ; )

    ReplyDelete
  6. Miałam kupić sobie te przecierane szorty z H&M, ale nie było rozmiaru 36 na mnie, a 38 trochę wisiało, więc w końcu ich nie wzięłam.
    Są śliczne i strasznie Ci ich zazdroszczę! Ja za to mam też spodenki z H&M'u ale w paski. Możesz zobaczyć w nowym poście jeżeli Cię to interesuje. W H&M kupiłam też inne rzeczy. W Sinsay nie byłam, bo z tego co wiem nie ma go na razie w moim mieście, ale kolczyki, które masz sa przepiękne! (:
    Bardzo lubię motyw czaszek, a cena też zachęcająca.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga:
    youre-different.blogspot.com
    Pozdrawiam xoxo

    ReplyDelete
  7. najnudniejszy blog jaki widzialam

    ReplyDelete
  8. Cudowne kolczykiiii *.*


    http://ilovenutell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Skąd masz tyle kasy na te wszystkie ciuchy?

    ReplyDelete
  10. Do jakiej szkoły się wybierasz po gim?

    ReplyDelete
  11. Koszulka California genialna <3
    Zapraszam: aleja-zapomnienia.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX