Sunday, February 15, 2015

long break


Po baaardzo długiej przerwie przychodzę z nowym postem. Nie mogę powiedzieć, że posty teraz znowu będą regularnie, bo ostatnio nie mam możliwości robić zdjęć ale na pewno jak tylko będę miała możliwość będę tutaj zaglądać :)

Aktualnie jestem w Polsce. Największym wydarzeniem ostatnich dni dla mnie jest chyba premiera filmu '50 twarzy Greya'. Pół roku temu przeczytałam całą trylogię (nawet 2 razy haha) i od tamtego czasu nie mogłam się doczekać filmu. Aż wreszcie w piątek po długim wyczekiwaniu mogłam zobaczyć historię jednej z moich ulubionych książek na dużym ekranie.Film bardzo mi się podobał, nie zawiódł moich oczekiwań ♥ Przed wyjazdem na pewno pójdę z przyjaciółkami drugi raz do kina!














|koszula-next/sh | spodnie-Monki| płaszcz-Zara| buty-deezee| torba-Littlethings.pl |okuary-Giantvintage.com |

18 comments:

  1. Świetna torba, a film rzeczywiście warty obejrzenia, muszę znaleźć czas na książki 😃

    ReplyDelete
  2. O filmie słyszałam różne opinie - aczkolwiek wiadomo, że to dość kontrowersyjna trylogia, to i film budzi rozne emocje. Tez sie wybiore : )

    ReplyDelete
  3. Myślę nad obejrzeniem tego filmu, ale chyba najpierw sięgnę po książkę. :)

    ReplyDelete
  4. Skoro wszyscy tak się zachwycają tą książką, to może ją przeczytam, choć nigdy mnie jakoś do siebie nie przekonywała ;)
    Świetnie wyglądasz :)
    Udanego pobytu w Polsce!

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczna stylizacja ♥ bardzo podoba mi się ta torba i koszula

    ReplyDelete
  6. ja to jednak git fotograf
    pozdro i zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    tak to ja bylam z nia w kinie!

    ReplyDelete
  7. śliczne zdjęcia bardzo mi się podobają :*
    zapraszam do mnie :
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  8. Masz taki fajny blog, a tak mało wyświetleń... Nie myślałaś o tym, żeby jakoś rozruszać bloga z pomocą profesjonalistów? Dużo blogerek zgłasza się do copywriterów http://www.copyriders.pl/nasza-oferta/ Szybka im wzrasta wtedy ilość fanów ;)

    ReplyDelete
  9. Hej. Fajny blog. Kiedys tez prowadzilam blogi ale niestety albo portal zostal usuniety albo loNiej braklo czasu.... Teraz tylko czytam of czasu do czasu. Widzialam ze lubisz holandie a ja wlasnie tu mieszkam 50km do Amsterdamu. Jesli interesuje CIE makeup zapraszam na strone I jej polubienia. .. https://m.facebook.com/MakeUpArtistMAW?ref=bookmark

    Strona prowadzona jest w j. Angielskim;)

    ReplyDelete
  10. zakochałam się w płaszczu i tych butach, muszę je mieć :D
    ładny blog i zdjęcia
    flawedcreating.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super torba :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super zdjęcia! jeśli chodzi o 50 twarzy Grey'a, to film widziałam i szczerze mówiąc, to oprócz aktorów podobał mi się tylko soundtrack, no ale cóż, każdy lubi co innego :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Na prawde łądne zdjęcia.Chciałabym mieć, tak profesjonalnego bloga jak ty.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ślicznie :-) Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :-) robertialex.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ślicznie wyglądasz i... przesyłam pozdrowienia do Holandii :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX