Tuesday, November 18, 2014

grey coat



Dzisiaj kolejny post ze zdjęciami z Polski. Pamiętam, że to były pierwsze zdjęcia jakie zrobiłam po przyjeździe. Dopiero teraz podczas ich edytowania zauważyłam, że nie zrobiłam prawie żadnego zdjęcia bez kurtki, ale to nic, będę miała pretekst, żeby ponownie ułożyć na bloga jakąś stylizację z tym swetrem :)
Płaszczyk pojawił się już w jednym poście, jednak teraz możecie go zobaczyć w całej okazałości. Co do swetra, to wypatrzyłam go kiedyś na reklamie Mango na przystanku i bardzo mi się spodobał. Jest meeega ciepły, idealny na jesień/zimę i w dodatku krótki, co jest kolejną rzeczą, która w nim uwielbiam, bo dzięki temu świetnie wygląda ze spodniami z wysokim stanem (które są ostatnio moim ulubionym rodzajem spodni)
Torebka jest to najlepsza rzecz jaka chyba do tej pory trafiła do mojej szafy. Jest to Chanelka, którą moja mama trafiła w lumpeksie. Byłam taka mega zaskoczona i zadowolona, że moja mama ją kupiła, ponieważ rzadko kiedy takie rzeczy trafia się w zwyczajnych ciucholandach! Nie dość, że ma bardzo fajny, koralowy kolor, to w dodatku po sprawdzeniu wszystkiego mam pewność, że jest oryginalna! To takie fajne uczucie trafić torebkę wartą kilka a nawet kilkanaście tysięcy i kupić ją za około 30zł. Kiedyś może się dorobię kilku nowych Chanelek, prosto z butiku ^^ ale jak na obecną chwilę, cieszę się ze mam to swoje, używane różowe cudeńko♥









|płaszcz, buty- Zara | sweter-Mango | spodnie- River Island | torebka- Chanel/sh | okulary- Choies.com |

Na koniec zapraszam Was na moje konto na allegro, na którym na dniach pojawi się trochę nowych rzeczy!
ALLEGRO

Oraz na mojego instagrama i fanpage'a, dzięki czemu będziecie na bieżąco!
INSTAGRAM   FACEBOOK

23 comments:

  1. ja ci kupiłam ją
    pzodro!
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ślicznie jak zwykle :) ♥ Pozdrawiam i zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania 30$! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Super zdjęcia ;)

    wesmileforstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczna Chanelka :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetny sweterek :)
    zapraszam do siebie x
    agata-baczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oliwia, gdzie oglądasz Igrzyska śmierci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o snapa, to ja nie oglądałam wtedy igrzysk, to była tylko reklama :)

      Delete
  7. Co to za chłopak z wczorajszych snapów?

    ReplyDelete
  8. Ta bluza jest najlepsza. Podoba mi się. Ale i płąszcz super! pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  9. Świetny zestaw! Czerwony z szarym fajnie się komponuję, buty również ładne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia, a sweterek prześliczny! ;3
    Zazdroszczę Chanelki ;p

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Boski sweter idealnie się komponuje z szarością płaszcza!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/11/greyscale.html

    ReplyDelete
  12. Świetna torebka i jeszcze jaka tania. Kolejny powód dla któego warto zaglądać do ciucholandów :)

    ReplyDelete
  13. Kiedy można spodziewać się posta? :)

    ReplyDelete
  14. Ile zapłaciłaś za tą torebkę ? :) śliczna ! :)

    ReplyDelete
  15. Świetnie wychodzisz na zdjęciach ;) Na niektórych wyglądasz jak aktorka tylko nie mogę sobie przypomnieć jaka xD

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX