Sunday, August 17, 2014

FIRST DAY OF SCHOOL OUTFITS IDEAS

Wakacje niestety powoli dobiegają końca, przez te ostatnie dwa tygodnie trzeba zacząć się przestawić na poranne wstawanie i wykonywanie innych szkolnych obowiązków.
W związku z tym, że powoli wprawiamy się w szkolny okres, z racji, że przez ostatnie 2 tygodnie jest wyjątkowo paskudna pogoda, przez co nie mam jak zrobić zdjęć, przygotowałam mini lookbook z 3 propozycjami stylizacji na pierwszy dzień szkoły.
Oczywiście są to tylko moje propozycje i nie każdemu muszą się one podobać, ale mam nadzieję, że filmik będzie fajną formą urozmaicenia postów na blogu :) 

Od razu chcę powiedzieć (przed zbędnymi pytaniami) że kanał założyłam z myślą o blogu, ponieważ przez youtuba łatwiej dodaje się filmiki do postu i póki co nie planuję wrzucać regularnie tam filmów itp, jedynie będę udostępniać filmy, które nagram na potrzeby bloga :)

Co do samego filmiku, to z góry przepraszam za błędy typu złe ustawienie aparatu, złą ostrość, jakiekolwiek błędy w montażu ale jest to mój pierwszy taki film i dopiero się wdrążam w ich obróbkę jak i samo nagrywanie (muszę dokładnie rozkminić opcje video w moim aparacie, łapanie ostrości itp hahaha)

 


Na koniec, w związku, że ostatnio zadajecie różne pytania pod postami , często powtarzające się, pomyślałam nad zrobieniem posta z odpowiedziami na Wasze pytania, żeby wszystko było w jednym miejscu tak, aby uniknąć powtarzających się pytań pod postami i żebyście jednocześnie mogli się wiecej o mnie dowiedzieć :) Więc jeśli macie jakieś pytania możecie zadawać je tutaj w komentarzach, a jeśli jakieś się pojawią, odpowiem na nie w oddzielnym poście :)

41 comments:

  1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem ? :)

    Jesteś osobą spontaniczną?

    Czekam na nowy filmik!

    serdecznie zapraszam Cie do mnie na nowy post, mam nadzieje ze sie odwdzieczysz:) http://mambycmilaczyszczera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Moim zdaniem ostatnia stylizacja nie nadaje się do szkoły, przez trochę przykrótką spódniczkę i sweterek który momentami odsłaniał ci brzuch, ale reszta jest jak najbardziej okej c:
    tylko, że zabrakło mi tu toreb/plecaków, jakie można by było przypasować do każdej stylizacja. No i biżuteria. Losie, dziewczyno, czemu zapomniałaś o biżuterii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. torby-fakt mogłam je dodać, na drugi raz już nie zpomnę! ^^ A co do biżuterii to ostatnio nic nie noszę oprócz zegarka i tak wyszło, że i tutaj nic nie dodałam ^^

      Delete
  3. 1. Zrobisz room tour?
    2.Będzie seria back to school?
    3.Znasz już kogoś w Holandii w twoim wieku?
    4.Jak idzie ci z językiem?
    5.2 idziesz normalnie do szkoły?

    ReplyDelete
  4. Czy wolisz mieszkać w Polsce czy w holandii?
    Masz chłopaka?
    Czy zdarzyło Ci sie ze jakas czytelniczka podeszla do Cb np po zdj z tobą?
    Moglabys sie zapoznać/zaprzyjaźnić ze swoją czytelniczka?

    ReplyDelete
  5. Ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  6. druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu ♥
    everythingandnothinng.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Druga stylizacja najlepsza moim zdaniem, tylko zabrakło mi toreb lub plecaków.. ;p ostatnia stylizacja najgorsza jeżeli mówimy o szkole u mnie by nie przeszła przez bluzkę ;p (pani od polskiego się czepiała) ;p pozdrawiam :D
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Lepiej czułaś się w Holandii czy w Polsce
    Brakuje ci przyjaciół i rodziny
    Czy nagrasz filmik ze swoimi przyborami do szkoły zeszytami itp.

    ReplyDelete
  9. 2 zestaw spodobał mi się najbardziej :) No i uwielbiam Twoje nogi <3

    ReplyDelete
  10. Wszystkie stylizacje bardzo przypadły mi do gustu. :) Te czarne buty z Zary są cudowne!

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    ReplyDelete
  11. Jakiej muzyki słuchasz?
    Ulubiony zespół/wykonawca?
    Ulubiona piosenka?

    ReplyDelete
  12. A można wiedzieć kiedy pojawi się post z odpowiedziami ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że w weekend powinien już być:)

      Delete
  13. Druga stylizacja jest świetna, bardzo takie lubię i na pewno wykorzystam do szkoły. :)
    Powodzenia w dalszym nagrywaniu.

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mi najbardziej spodobała się 2 stylizacja ;)
    a filmik bardzo fajny, nie mogę się do niczego przyczepić :)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Widać, że swobodnie czujesz się przed kamerką :)

    ReplyDelete
  16. Co chcesz robić w przyszłości?
    Wolisz Polskę czy Holandię?

    ReplyDelete
  17. 1.Zrobisz room tour?
    2. Zrobisz filmik z zeszytami, książkami i innymi przyporami do szkoły?
    3.Zrobisz post ze wszystkimi Twoimi kosmetykami?
    4.Zrobisz post z kolekcją swoich książek i napiszesz ich recenzje?

    ReplyDelete
  18. Ja już szkołę mam za sobą :) od października IV rok studiów:)
    http://jjustyys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. zostajesz w Holandii juz przez rok szkolny ? i przez nablizsze lata ??
    jesli tak to
    bedziesz odwiedzac poslke i tutejszych znajomych ?

    ReplyDelete
  20. Może założyłabyś aska chociaż do końca wakacji? Prosimyyy :)

    ReplyDelete
  21. widać, że dobrze się czujesz przed obiektywem ;)

    ReplyDelete
  22. Mieszkasz w domu jednorodzinnym czy w bloku lub innym budynku?

    ReplyDelete
  23. mam pytanie ;) bardzo mi się podobają nike rosh run czarne takie jak masz ty i zastanawiam sie nad ich kupnem jednak boje się że będę musiała do nich ubierać się tylko i wyłącznie na sportowo, pasują do np sweterka te buty? i wygodne są? gdzie je kupiłaś i ile za nie dałaś? byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. są meeega wygodne, kupiłam je w sklepie firmowym Nike, i dałam za nie 65€ z tego co pamiętam. Jak najbardziej możesz do nich nosić sweterki, koszule itp :) Ja właśnie tak noszę, bo nie mam sportowych ubrań.

      Delete
  24. Całkiem fajny filmik :-)


    http://weraweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja już za tydzień idę do szkoły :<
    Fajnie wyszedł Ci filmik :)

    ReplyDelete
  26. W jaki sposób uczysz się języka obcego? Masz jakieś rady lub sposoby co do efektywnej i szybkiej nauki?
    Jak długo uczysz się już holenderskiego?

    ReplyDelete



  27. widzę, że mamy podobne gusta modowe! super filmik czekam na kolejne!

    u mnie na blogu giveaway, na którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Prostujesz włosy?
    Dlaczego obcięłaś włosy?

    ReplyDelete
  29. Wszystkie świetne, ale najbardziej podoba mi się pierwszy look. Spodnie z dziurami super!

    ReplyDelete
  30. Ile ważysz? Ile masz wzrostu? Z czego jesteś najlepsza i najgorsza w szkole?

    ReplyDelete
  31. Filmik wyszedł świetnie. Czekam na następne, bo wyszedł na serio baaardzo dobrze. :)

    ReplyDelete
  32. Akurat ostatniej stylizacji nie założyłabym do szkoły, ale co kto lubi ;)
    Natomiast bardzo spodobał mi się drugi look ;3

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Mogłabys zrobic tak ze udostępniasz tylko my story na snapie i byśmy mogli cie obserwować ?

    ReplyDelete
  34. Jak na pierwszy filmik wyszło ci świetnie! Nie powiedziałabym , że to twój pierwszy ;3
    zapraszam: aggie-agie.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX