Tuesday, July 29, 2014

daily makeup


Często zadajecie mi pytania na temat tego, jakich kosmetyków używam na co dzień, albo jak zrobiłam makijaż w danym poście, więc postanowiłam, że zrobię o tym oddzielny post :)
Przeważnie mój makijaż wygląda tak, jak pokażę tutaj, czasem, jeśli mam więcej czasu, mocniej podkreślam oko, robię coś w stylu smokey eyes, ale w lato wolę coś subtelniejszego, dlatego ostatnio głownie stawiam na zwykłe kreski :) 

1. zanim nałożę podkład zawszę kremuję twarz, aktualnie jest to krem z ziaji :

2.Na lato używam lekkiego podkładu Bourjoris Healthy Mix Serum w odcieniu 52. Na wakacje zawsze kupuję podkłady ciemniejsze o jeden ton z racji, że cera się opala itp. tak jest również i w tym przypadku :)

3.Następnie całość matuję pudrem. Na lato wybieram lekkie pudry, które jedynie lekko zmatowieją twarz, aktualnie jest to puder transparentny z Catrice. Nakładam go zwykłym pędzlem do pudru o nr 101

4.Kolejnym krokiem jest korektor pod oczy, obecnie używam korektora z Max Factor. Mimo, że jest to korektor pod oczy, również dobrze sprawdza się w maskowaniu innych niedoskonałości na twarzy.

5. Największą wagę w całym makijażu przywiązuję do brwi. Nie wiem dlaczego, ale mogę wyjść z nieumalowanymi rzęsami, bez wykonturowanej twarzy bronzerem, bez kresek itp, ale bez wypełnionych brwi się nie ruszam
Brwi wypełniam cieniem z Pease o nr 101 (najciemniejszym) i używam do tego pędzelka z Hakuro o nr H60

6. Zaraz po umalowaniu brwi nakładam pod nie rozświetlacz w kredce z Catrice, żeby optycznie unieść brwi i jednocześnie powiększyć oczy.

7. Do konturowania twarzy używam bronzera Bourjois o nr 52, który nie tylko ma bardzo fajny kolor i ładnie oraz naturalnie wkomponowuje się w cały makijaż, ale dodatkowo cudownie pachnie czekoladą! Nakładam go pędzlem z Hakuro o nr H14 pod kości policzkowe i lekko po bokach na czole.


8.Kolejnym krokiem w moim codziennym makijażu jest rozświetlacz. Aktualnie używam bardzo fajnego z Kobo, który oprócz rozświetlacza ma w sobie również kuleczki z różem, dzięki czemu nie tylko rozświetla twarz ale również ją 'ociepla' lekko różowym kolorem  :) Nakładam go tym samym pędzlem co bronzer na policzki i nieco nad kośćmi policzkowymi (zaraz nad bronzerem) oraz lekko na nos,brodę i środek czoła.

9.Oczy zostawiam na koniec. Jako pierwsze robię kreski, używam do tego eyelinera z miss sporty

10. Potem nakładam pod dolną linią rzęs różowo-brązowy cień z Lovely oraz jasny perłowy cień w wewnętrzne kąciki oczu również z tej samej paletki. Oba cienie nakładam skośnym pędzelkiem z Hakuro o nr H85


11. Następnie tuszuję rzęsy. Obecnie moim ulubionym tuszem jest tusz z Max Factor 2000 Calorie

12. Na koniec całość utrwalam utrwalaczem w sprayu z Kobo

I dla porównania wrzucam zdjęcia bez makijażu oraz z :)



12 comments:

  1. Jak na młoda osobę chyba zbyt dużo używasz kosmetyków. Krem, fluid, puder, korektor, bronzer, rozświetlacz- trochę tego jest. Pytanie czy na Twoja młodą buźkę jest tak potrzebne ?

    ReplyDelete
  2. Śliczny makijaż, ale wydaje się, że masz przy nim dużo roboty. :)

    ReplyDelete
  3. Mogłabyś jeszcze dopisać, w których miejscach dokładnie używasz bronzera, rozświetlacza :) A w zewnętrzne kąciki nie nakładasz nic? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już dopisane :) W zewnętrzne kąciki nic nie nakładam, ew. cień z dołu powieki dociągam aż do kącika

      Delete
  4. hah, też ostatnio mam obsesję na punkcie brwi :)

    ReplyDelete
  5. Radze ci isc do kosmetyczki na uzupelnienie paznokci😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie szukam kosmetyczki w mojej okolicy, bo też mnie już strasznie denerwują te odrosty ^^

      Delete
  6. Mam identyczne cienie z Paese ♥

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny makijaż.
    Masz śliczne włosy!
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Widzialam cie bez maikjazu i wygladasz lekko inaczej, na 1 zdj widze photoshop

    ReplyDelete
  9. czy z makijażem czy bez to buzie masz gładziutką.
    Z makijażem jest tylko ta różniąca że oczy są inne i brwi ,a tak to buzia ta sama. chyba że to efekt aparatu bądź przeróbki.
    ogólnie fajny blog<3 podoba mi się .Wpadnij również do nas
    O jaaa! Ale zajebisty blog. podoba mi się !
    Wpadnij też do mnie,zobacz jak u mnie i jak ci się spodoba to zaobserwuj ,daj znać a ja się zrewanżuje :*
    My dopiero zaczęłyśmy także każdy czytelnik na wagę złota<3
    http://improvedffashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX