Monday, July 14, 2014

black lace



Wczoraj wróciłam znad morza już do Holandii. Chyba pierwszy raz 2 tygodnie pobytu zleciały mi aż tak szybko;o Teraz dalej odpoczywam w domu, remontuję nowy pokój i zbieram pomysły na nowe posty a może nawet i pewne serie na blogu!
Nareszcie mam naprawiony laptop i mogę opublikować posty znad morza. Mam ich tylko 2, bo większość dnia siedziałam na plaży a potem przeważnie ubierałam się w rzeczy, które już były w stylizacjach, ale w Holandii jak co roku pokupuję rzeczy na wyprzedaży więc na pewno będę miała o wiele więcej nowości do robienia stylizacji!










| narzutka-H&M| spodnie-River Island| bluzka-Primark| torba-sh| buty-Nike Rosherun|

18 comments:

  1. Dlaczego się wyprowadzasz do Holandii? :(

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz :)
    Nie byłam nigdy w Holandii :P

    ReplyDelete
  3. świetne połączenie, bardzo ładna delikatna bluzeczka :)

    magdelaj.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ale spodnie idealnie na tobie leżą!

    ReplyDelete
  5. bluzeczka bardzo mi się podoba, jest śliczna :)

    ReplyDelete
  6. O, ostatnio moim ulubionym połączeniem jest właśnie: lekki czarny top + takie jasne spodnie + czarna torebka + sportowe buty! Super wyglądasz!

    ReplyDelete
  7. super stylizacja! Polecam ci sklep z ciuchami www.krakowiankasklep.pl :) Szczerze :) Jeszcze tu zajrzę!

    ReplyDelete
  8. Mieszkasz w Holandii?
    świetna ta bluzeczka :)

    ReplyDelete
  9. Przepiękne Roshe run *_*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetna ta bluzeczka dżinsy idealnie dobrane

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Ale śliczne zdjęcia<3 Czekam na posty znad morza:D

    ReplyDelete
  13. łał nie wiedziałam że mieszkasz w Holandii, byłam pewna że w Polsce ;)

    ReplyDelete
  14. Świetna ta bluzeczka i narzutka *.*
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Byłam w Niechorzu w tym samym czasie :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX