Sunday, June 8, 2014

pastels


Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Jeszcze tylko jakieś ostatnie poprawki w szkole i można powiedzieć, że już mam wolne.Pogoda za oknem dopisuje, więc mam nadzieję, że zachęci mnie do tego, żeby się spiąć i częściej coś tutaj dodawać ^^

Dzisiaj wrzucam zdjęcia, które robiłam już jakiś czas temu. Pastelowy sweterek jest jednym z niedawnych zakupów. Strasznie spodobał mi się jego luźny krój. Będzie idealny do zarzucenia w letnie wieczory.







|spodnie- River Island | sweter-Pull&Bear | torba- Stradivarius | naszyjnik-Primark| bluzka-sh|

10 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. ;)
    U mnie w szkole też już mamy luzy, więc jest dobrze :D

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ale cudowna stylizacja :) bardzo mi się podoba - hmm wszystko !

    ReplyDelete
  3. genialny jest ten sweterek ♥

    ReplyDelete
  4. mrau w sobotę jeszcze bardziej piękna 1 sztos!

    ReplyDelete
  5. Masz bardzo ładne włosy :)
    Piękna stylizacja.

    Pozdrawiam,
    Claudette
    www.claudette.pl

    ReplyDelete
  6. Świetny post i zdjęcia ; )
    +obserwuje
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. W jakim sh kupilas bluzke? W twoim miescie?

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX