Sunday, May 4, 2014

light colours


Majówka już za nami, niestety pogoda dopisała tylko przez 2 dni. W środę jadę na tydzień do Holandii, więc kolejny post będzie dopiero jak wrócę, mam nadzieję, że uda mi się porobić tam jakieś zdjęcia do kolejnych postów.
Dzisiaj wstawiam zdjęcia stylizacji jeszcze z Wielkanocy. Postawiłam w nim na jasne kolory, jedynym mocniejszym akcentem jest granatowa torba.








|spodnie,bluzka-H&M/sh | trampki-converse| opaska-H&M| torba-Magno| kurtka- Zara|

Zapraszam na moje konto na allegro, nowe aukcje!

21 comments:

  1. świetna stylizacja :)
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ooo mam identyczną bluzkę :) Również z sh :D Ale za to zazdroszczę tych spodni, są świetne!

    ReplyDelete
  3. ładna stylizacja ;) życzę miłego pobytu w Holandii

    ReplyDelete
  4. Znakomita stylizacja :)
    Udanego pobytu w Holandii :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  5. Jak wykonujesz makijaż oczu? :)
    + Świetny post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie to różnie, zależy czy chce mi się dużo malować, czy nie i ile mam czasu^^ tutaj akurat mam taki a'la smokey eyes

      Delete
  6. Fajna, lekka stylizacja. Ślicznie wyglądasz. :)
    ~ dodatki-nastolatki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tą bluzeczkę masz z sh, ale Ci zazdroszczę, ja ostatnia takich szukam :) Chociaż powiedz, że sporo kosztowała ? :))

    ReplyDelete
  8. firanka elo mam lepsza w makarony

    ReplyDelete
  9. ŚWIETNE
    http://modaurodadiy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ale świetna bluzka <3 Jesteś bardzo fotogeniczna, kocham twoje posty *_*
    Pozdrawiam

    http://for-ever-teenager.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Fajny post!
    http://affecti0n.blogspot.com
    Zapraszam na mojego bloga! Jak ci się spodoba to zaobserwuj ;)

    ReplyDelete
  12. świetny blog! z przyjemnością mi się go czytało :) ja właśnie zaczynam, może zajrzysz? nothingaboutlov.blogspot.com :) liczę tylko na jakieś wskazówki, pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  13. Cześć. Czytam twojego bloga od jakiegoś czasu i postanowiłam założyć własny. Jednak nie wiem co zrobić żeby lepiej wyglądał :/ Podoba mi się twój, ponieważ przebija z niego prostota i klasyczność.Jak dla mnie jest nieziemski ! Doradzisz coś ? ;>

    ReplyDelete
  14. Nagraj filmik jak robisz makijaz, bo ten jest boski ^^

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX