Tuesday, April 15, 2014

casual


Od dzisiaj mam już przerwę świąteczną. Tydzień odpoczynku, a potem niestety testy, ale wakacje zbliżają się wielkimi krokami! Od kilku dni jest brzydka pogoda, miejmy nadzieje że rozpogodzi się na Wielkanoc i nadrobię posty!
Dzisiaj mam zestaw sprzed kilku dni. Prosty, wygodny, właśnie na takie połączenia ostatnio najczęściej się decyduję :)











|sweter,bluzka,okulary, naszyjnik- H&M | torba-Zara (podobne tutaj) | trampki-Converse| spodnie-diy| obudowa-bornprettystore.com |



27 comments:

  1. Najbardziej lubię takie miejskie, codzienne looki :) bardzo ładnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  2. kurde no już po raz kolejny widzę taką narzutkę, strasznie mi się podoba a sama nie mogę nigdzie takiej znaleźć :((
    świetna stylizacja, bardzo w moim stylu :))

    ReplyDelete
  3. Świetny sweter. Całość wygląda bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny look, taki codzienny, praktyczny :) x

    tajemniczy-las.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. niby każdy element banalnie prosty a wszystko świetnie ze sobą współgra :) podoba mi się!

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądasz,bardzo ;33
    wpadniesz i skomentujesz nową notkę?:) ( i klikniesz w baner sheinside)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. You are so beautiful Livi! Love your bag and sweater ♥

    ReplyDelete
  8. Świetne połączenie - proste i ładne ;) Osobiście sama uwielbiam się podobnie ubierać. A i zakochałam się w Torbie! jest cudowna! ; )

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie casualowe looki :) Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. cudny sweterek!!! :3

    majkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. mam pytanie, w jaki sposob zrobiłas te rozciecia na spodniach zeby wyglądaly tak naturalnie jak u Ciebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki za odpowiedz

      Delete
    2. żeby zrobić przetarcia wyjmowałam nitki tak,zeby została tylko część, rozcięcia to rozcinałam normalnie w niektórych miejscach a potem lekko strzępiłam. Efekt też zależy od rodzaju materiału

      Delete
  12. super stylizacja !
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. przepiękna stylizacja ♥ najbardziej podobają mi się te okulary *.*

    ReplyDelete
  14. Pieknie, takie stylizacje są najladniejsze - modnie i wygodnie :)

    ReplyDelete
  15. Jesteś taka piękna! :) sweterek jest świetny! :D

    ReplyDelete
  16. wow super look, czekam na następny



    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetny look ! Elegancja i prostota połączona z wygodą. Świetne okulary i sweterek ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Piękny strój. Świetnie wyszły Ci te spodnie. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny post :) Masz naprawde fajnego bloga Na 100% jeszcze tu wpadnę :)

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJEGO BLOGA

    http://tinyraspberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    ReplyDelete
  21. bedziesz moze chciala sprzedac te spodnie? ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX