Tuesday, November 12, 2013

carmel bag


W długi weekend wreszcie zebrałam się do zrobienia zdjęć. Nie wiem czy to przez tę pogodę za oknem, jaka ostatnio panowała, czy to po prostu lenistwo, ale ostatnio nic nie chce mi się robić.
Sweter jest jedną z ostatnich nowości w mojej szafie. Upatrzyłam go na stronie Pull&Bear'a i bardzo mi się spodobał. Szukałam właśnie gładkiego, ciepłego swetra, a jego skórzane rękawy sprawiają, że nie jest hmm 'nudny' :)
Torebka jest kolejną nowością, a dokładniej mówiąc jest urodzinowym prezentem.
Ostatnią rzeczą, która niedawno zawitała do mojej szafy są to botki/kalosze. Bardzo mi się spodobały, ponieważ są idealne na jesienną, deszczową pogodę, a jednocześnie nie wyglądają w 100% jak kalosze, co bardzo w nich lubię :)









fot.Ania W

|płaszcz-Sheinside.com (podobne tutaj) | torba-Zara| sweter-Pull&Bear| buty-linka_shop |

29 comments:

  1. Torba jest super, szukam sama podobnej :) Cały, prezentowany strój moim zdaniem jest świetny ;)

    ReplyDelete
  2. Ten sweterek jest genialny.!
    Świetne zdjęcia ;)
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie! Piękne buty, torba, dodatki i modelka! Wszystko świetnie razem się komponuje ;)

    ReplyDelete
  4. Cudownie wyglądasz *.* świetna torebka

    ReplyDelete
  5. Stylizacja jest świetna tak jak zawsze:* Elegancka na codzień:)

    ReplyDelete
  6. supcio
    http://klaudia-moment-for-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz ;-)
    piękne botki i torebka :))

    ReplyDelete
  8. Śliczny sweterek. ;} Ładne zdjęcia :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. daj notke jak poderwac chloapaka!


    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. super torba i sweter! świetnie wyglądasz :)
    poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajna torba! Na prawdę mi się podoba, chyba się na taką skuszę.

    Zapraszam do siebie: stylowoizdrowo.blogspot.com - jak Ci się spodoba zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  12. Genialny sweterek :) Ogólnie zdjęcia są rewelacyjne i ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne buciki i fajna torebka :)
    Świetny blog i zapraszam też do mnie ;)

    Obserwujemy?

    Pozdrawiam Cię serdecznie,

    http://cocomaid.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. swietny czarny total look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  15. ŚLiczny outfit , bardzo ładnie wyglądasz :)
    Cudna torba
    klikniesz w baner w moim poście ? Będę wdzięczna :*
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Czemu w szkole tak nie wyglądasz? tylko na blogu sie tak lansujesz jestes sztuczna bo robisz tylko na pokaz wrzuc post tak jak sobie idziesz do szkoly a nie jak idziesz sie wylansowac na dwor czy do gs ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem z czym masz problem, bo do szkoły chodzę w tych samych ubraniach co pokazuję na blogu :)

      Delete
  17. Piękna torba , cały Outfit zresztą jest śliczny :)

    http://fashion-and-manicure.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. bardzo fajna stylizacja, szczególnie buty i płaszcz :)

    ReplyDelete
  19. super outfit ! :) najbardziej mi się buty spodobały <3

    galaxyberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajna stylizacja. Szczególnie podoba mi się ten czarny sweterek i te botki - genialne! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX