Tuesday, September 3, 2013

FOOD IS MY BEST FRIEND


Wracam do Was po małej przerwie, ale miałam komputer w naprawie.
Stylizacja prosta i dziewczęca, a przede wszystkim wygodna. Pierwszy raz od dawna założyłam balerinki ^^ Do tego bawełniana torba od Offender, (która przypasowała mi idealnie, ponieważ jestem jedną z tych osób, które uwielbiają jeść!) i chyba najwygodniejszy sweter ze wszystkich, które kupiłam w te wakacje :)









pic.Ania W

|spodenki-The Sting| sweter-Zara|balerinki-Primark| torba-OFFENDER| okulary-H&M|

XOXO♥

13 comments:

  1. Piękna, jestem zachwycona! ♥

    ReplyDelete
  2. cudowny blog i zdjęcia <3 obserwuję ;* ty też zaobserwujesz ? ;D

    ReplyDelete
  3. jesteś bardzo bardzo ładna <3
    kocham tę torbę za napis:D
    uwielbiam jeść :)
    cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. kiedy będzie jakaś wyprzedaż Twojej szafy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niedługo założę oddzielne konto na allegro, na którym będą same rzeczy z mojej szafy i wtedy dam znać na blogu :)

      Delete
  5. Bardzo fajna stylizacja:)

    Zapraszam do mnie www.femmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wyglądasz bardzo ładnie i ten sweter, zazdroszczę! :3

    ReplyDelete
  7. Widzę, że lubisz wyjątkowe dodatki :)
    Takie znajdziesz właśnie u Nas !
    zapraszamy www.byilo.pl

    ReplyDelete
  8. Swietny sweterek;)

    http://unusualblond.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX