Tuesday, July 2, 2013

SPORTY LOOK

Dzisiaj pierwszy post ze stylizacją znad morza :)
Co prawda pogoda jak na razie nie jest najlepsza, ale zaczyna się rozpogadzać i mam nadzieję, że już jutro będzie można się opalać na plaży.
Będąc na wakacjach, stawiam przede wszystkim na wygodę. Dzisiejszy look składa się z dresów, gładkiej czarnej bluzki i skórzanej kurtki, która razem z bransoletkami sprawia, że stylizacja nie jest typowo 'dresowa',ale nadal wygodna i na luzie :3














|kurtka,plecak,spodnie-Primark|okulary-H&M| bransoletki-stragan|bluzka-H&M/sh| trampki-Vans|


XOXO♥
                               Livi♥

22 comments:

  1. Mam do ciebie pytanie, czym robiłaś ombre? W domu czy u fryzjera? Nie masz teraz zniszczonych włosów? Polecasz ombre szamponetką? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwszy raz robiłam u fryzjera, a potem poprawiałam farbą do ombre :) Aż tak bardzo nie są zniszczone,końcówki są nieco bardziej wysuszone, ale używam różnych odżywek na końcówki i nie są w bardzo tragicznym stanie. Nigdy nie robiłam ombre szamponetką, ale nie będzie ono na pewno trwałe.

      Delete
  2. Świetny wakacyjny look :) Czekamy na bardziej letnie stroje. Oby pojawiło się słoneczko :)

    ReplyDelete
  3. Genialne są te dresy :D świetnie się prezentują :)

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba, oryginalnie !

    ReplyDelete
  5. Spodnie i plecak najbardziej mi się podobają, ale całość też wygląda fajnie ; )

    ReplyDelete
  6. Wygladasz bardzo fajnie. Te spodnie maja cos w sobie :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  7. gdzie nad mrzem ?

    ReplyDelete
  8. fajna stylizacja :*
    gdzie nad morzem ? :D

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja .
    Cudowne dresy <3

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ladnie by ci bylo w krotkich wlosach nie takich bardzo ale takich do ramion bo masz bardzo rzadkie wlosy i niezbyt ladnie to wyglada,wiec radze obcicac krocej :) stylizacja spoko

    ReplyDelete
  11. opalanie - marzenie ściętej głowy... :-)

    ReplyDelete
  12. gdzie zostały zakupione spodnie? allegro? szukam takich wieki :)

    ReplyDelete
  13. Cudownie wyglądasz, znakomity kolor Vansów <3
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  14. I love you in this outfit, and how your nails match your backpack and your Vans!

    ReplyDelete
  15. Na ogół nie lubię takich zestawów, ale ten dresik jest przepiękny i całość bardzo mi się podoba :3

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX