Saturday, July 20, 2013

BELLAST JEWELRY



Dzisiaj chciałam Wam pokazać biżuterię, którą otrzymałam od sklepu BELLAST.com
Sklep ten ma bardzo ciekawą biżuterię, która jest starannie wykonana, z dokładnie dopracowanym każdym szczegółem. Możecie tam znaleźć zarówno biżuterię ze srebra, jak i innych tworzyw. Asortyment sklepu jest bardzo szeroki od kolczyków po całe zestawy biżuterii i biżuterię ślubną.
Czas realizacji zamówienia jest bardzo szybki, biżuteria jest dobrze zapakowana, dzięki czemu nie musimy się martwić, że któraś z rzeczy dotrze do nas uszkodzona.






Niedługo pojawi się stylizacja z tymi rzeczami, a teraz zapraszam Was do przejrzenia asortymentu sklepu.



8 comments:

  1. Chętnie zajrzę do tego sklepu :)

    ReplyDelete
  2. Ten sklep ma naprawdę ciekawy asortyment :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ładne :) A jak wgl jest z tą wysyłką z tego sklepu? Bo pisze Shipping Cost: Free Shipping
    Shipping Time: 10-20 business days.

    2. Expedited Shipping
    Shipping Cost: $15
    Shipping Time: 3-7 business days

    To przesyłka mi gdzieś nie zginie jak wezmę ten Free Shipping? Jaką ty brałaś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tutaj chodzi chyba o to, że ta za którą płacisz przyjdzie szybciej.
      Ja nie wybierałam żadnej opcji dostawy :)

      Delete
  4. Zrobisz jeszcze kiedyś notkę z twoją 'kolekcją' biżuterii :D ?

    ReplyDelete
  5. A zrobisz jeszcze kiedyś notkę z twoją 'kolekcją' biżuterii? :D

    ReplyDelete
  6. Oj tak, Bellast ma świetną biżuterię. Również polecam! Świetny blog, zapraszam do mnie oraz do wspólnej obserwacji :)

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX