Thursday, June 6, 2013

New clothes

Dzisaj wybrałam się na zakupy i nawet nudało mi się coś kupić ;)
Jednak są to chyba ostatnie zakupy przed wakacjami, bo jak tak dalej pójdzie to z odłożonych pieniędzy na zakupy w Holandii, nic mi nie zostanie ^^
Pierwszą rzeczą jest sukienka, która spodobała mi się na samym początku. Z racji, że w swojej szafie mam tylko dwie sukienki, bez wahania ją kupiłam. Bardzo fajnie się układa, a nadruk czaszki dodaje jej jeszcze większego uroku ;3
Kolejną rzeczą jest t-shirt. Spodobał mi się nadruk i to, że jest wycięty pod pachami. Ostatnim zakupem jest topik. Mam już takie dwa neonowe, ale potrzebowałam jednego bardziej uniwersalnego. Z racji, że w opakowaniu razem z czarnym był różowy (któty już mam) kupiłam je razem z przyjaciółką :)




|sukienka- H&M| bluzka-Pull&Bear| topik-New Yorker |

XOXO♥
                                                     Livi♥

10 comments:

  1. ile dalas za bluzke i sukienke bo sa sliczne *.*

    ReplyDelete
  2. fajne zakupy, sukienka rzeczywiście bardzo ładnie się prezentuje ;)

    ReplyDelete
  3. Gdzie mogę dostać taki topik? i ile kosztują?
    Jesteś śliczna<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;* W New Yorkerze za 19.90 zł :)

      Delete
  4. Śliczny T-shirt też się muszę wybrać na zakupy :)

    ReplyDelete
  5. Takie sukienki nie są w moim stylu, ale na tobie ta ładnie leży! A bluzka jest śliczna ♥

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga.

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Koszulka rock4ever jest świetna *___*
    Zapraszam: aleja-zapomnienia.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX