Monday, May 13, 2013

neon top


Już od jakiegoś czasu szukałam luźnej bokserki, wycętnej pod pachami. Szukałam różnych w sieciówkach, jednak w żadnej nie mogłam znaleźć tej 'idealnej'. Ostatno miałam więcej czasu i pochodziłam po różnych sh, i tak oto w jednym z nch znalazłam tę idealną bokserkę ;3 
Dzisiaj zestawiłam ją ze skórzanym plecakiem (który również jest moją ostatnią nowością z sh) i neonowym topem .
ps. może za jakiś czas na blogu pojawi się filmik, w którym pokażę Wam, co przez te kilka dniu udało mi się kupić :)












|top-New Yorker| spodnie,plecak-sh | koszulka- New Look/sh | trampki- Vans| okulary-H&M | naszyjnik- Primark |

XOXO♥
                                                                        Livi♥

27 comments:

  1. ile dałass na plecak ?

    ReplyDelete
  2. Wygladasz tak fajnie, dziewczeco! :) podobaja mi sie buty naj <3

    Mam do Ciebie małą prośbę. Jeśli lubisz być na bieżąco z postami na moim blogu, proszę o polubienie go na FB, ponieważ niedługo mają zniknąć obserwatorzy, dlatego teraz tam będą wszystkie bieżące informacje. Będę wdzięczna :) https://www.facebook.com/pages/Katsuumi/175839629159625?ref=hl

    ReplyDelete
  3. czyli nagrasz houl ? :) co z filmukiem z pytaniami ?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Już nagrany i jesteśmy w trakcie montowania, jednak nie wyszedł nam do końca tak, jak byśmy chciały. Na pewno równeż pojawi się za jakiś czas, w ostateczności zrobię post z odpowiedziami na te pytania :)

      Delete
  4. Świetnie wyglądasz!:) Super stylizacja.

    ReplyDelete
  5. naprawde zazdroscimy Ci rzeczy które znajdujesz w sh ;)
    są naprawd nieziemskie ♥
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    + dodajemy do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  6. Napisalaś pod któryms tam poscie że converse mozna znalezc w kazdym sh, a nie mozesz powiedziec w jakim ty znalazlas te szare nawet moze byc ulica. Co ci szkodzi .

    ReplyDelete
  7. Ale ładnie wygladasz ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kiedy zobaczymy filmik ? :D

    ReplyDelete
  9. Śliczne vansy ;3 + obserwuję
    Zapraszam do mnie
    emmily-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Amazing look! So great:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. ta bluzka to jest złączona z tą neonową , ? ; d
    i jeśli mozesz podasz cene ; *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, pod szarą bluzką mam oddzielnie założony topik :)
      Topki był w dwupaku, 19.90 za dwa, a bluzka była na wagę, więc mogła kosztować ok.4 zł :)

      Delete
    2. oo dziękuje za odp :)
      aa czyli 2 byly,mhm..a ten topik to jaką ma długośc ?
      bo wlaśnie baardzo mi się to podoba ; 3

      Delete
  12. świetna koszulka ! :)
    mam pytanie :) czy rozklejają ci się te vansy ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedynie rozkleiły mi się przy palcach tam, gdzie zginamy stopę podczas chodzenia, ale przynajmniej u mnie wszystkie buty rozklejają się w tym miejscu :)

      Delete
  13. oo filmik ! Jestem jak najbardziej za :D

    ReplyDelete
  14. Boskiee<3 A co jeszcze sb kupiłas w sh? A tak wgl nie wstydzisz się kupować w sh? Nie myśl że jestem wredna, czyh coś, ale u nas w sql to niby taki wstyd itp...
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. podaj adresy sh gdzie kupilas plecak conversy i bluzke jestem zainteresowana prooooooooooosze

    ReplyDelete
  16. świetny outfit, w sumie jak każdy. Jestem pełna podziwu że chce CI się tak szukać ubrań w sh, jednak ciężko cokolwiek znaleźć a już tym bardziej dobrać, jesteś świetna!
    Dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż:)
    Zapraszam do mnie.: events-model.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX