Sunday, May 5, 2013

I'M IN LOVE


Weekend majowy mamy już za sobą, niestety ładna pogoda zrobiła się dopiero ostatniego dnia, lecz miejmy nadzieje, że teraz już będzie coraz cieplej :)
Dzisiaj na blogu już pierwsza,bardziej letnia stylizacja, z shortami ;3 Tym razem na sportowo, małym przełamaniem jest marynarka, która sprawia, że stylizacja nie jest w całości sportowa, ale wciąż na luzie.















koszulka-C&A | shorty-Pull&Bear| torba- Six| marynarka-? | trampki-Converse/sh| okulary-H&M|

XOXO♥
                                                               Livi♥

26 comments:

  1. ostatnio mi się śniłaś :)
    bardzo ładnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja i jeszcze ta koszulka :D

    ReplyDelete
  3. Jejku, jak ty ZNAJDUJESZ te COnverse w sh? Zazdroszczę!

    ReplyDelete
  4. w jakich najczesciej kupujesz i znajdujesz np. trampki conevrse w sh, chodzi mi o to czy sa to male lumpy, w miescie itd. ;)
    chcialabym jeszcze zapytac, czy jesli chodzisz w jakichkolwiek trampkach, gdy nie posiadasz skaerpet/ rajstop to nie obcieraja ci stop ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W każdym można trafić, trzeba po prostu mieć szczęśćie ^^ Nigdy nie noszę trampek na gołe stopy, najczęściej do krótkich trampek (jak w tym poście) noszę takie stopki jak do balerinek i po prostu ich nie widać :)

      Delete
  5. KIEDY kupiłaś tą bluzkę ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakoś tydzień przed weekendem majowym :)

      Delete
  6. hej świetny blog zaobserwujesz ? http://kasiiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie! Świetny napis na koszulce! :)

    ReplyDelete
  8. czyżby łazienki?

    ReplyDelete
  9. Ładnie :) Również obserwuję <3

    ReplyDelete
  10. Ja też mam nadzieję, że słońce zostanie z nami na dłużej ;)
    Urzekła mnie Twoja torebeczka, ach!

    ReplyDelete
  11. Jak zawsze wyglądasz świetnie;)

    ReplyDelete
  12. great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and where u’ve followed me!
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna


    ReplyDelete
  13. bardzo fajna stylizacja, na luzie:) ja już dawno obserwuję:) zapraszam do siebie do obserwacji:)

    ReplyDelete
  14. ja uwielbiam marynarki <3 a Twoja jest naprawdę świetna i bardzo mi się podoba. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    ReplyDelete
  15. BOSKA KOSZULKA- SERIO :) podoba mi się stylizacja, jest prosta a zarazem oryginalna :)
    może obserwujemy?;*

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajne są takie proste zestawy :)

    ReplyDelete
  17. jeja jakie śliczne długie włosy ;))

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX