Friday, April 19, 2013

Blue


Z dnia na dzień jest coraz cieplej, więc nareszcie można wyjąć na przód szafy ubrania, które leżały schowane całą zimę. U mnie jedną z takich rzeczy była jeansowa parka, którą możecie zobaczyć w dzisiejszej stylizacji.
Tym razem postawiłam na luźny, młodzieżowy set. T-shirt z nadrukiem, kwieciste spodnie i do tego luźna parka i plecak, które nadają nonszalancji całej stylizacji.












|parka-Denim Co/sh | bluzka-Pull&Bear | plecak-Primark| spodnie-sh| okulary-H&M| trampki-Converse/sh|

XOXO♥
                                                              Livi♥

31 comments:

  1. bardzo ładne stylizacje love it
    Ps gdzie kupiłaś buty converse bo ja mam fioletowe ale wiesz ich nigdy za wiele drogie były ?

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz, a parka jest rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  3. lubię takie luźne zestawy.;) świetne kolory i wzory.;)

    pozdrawiam, Sasskia.;)

    ReplyDelete
  4. Co to za sklep w którym kupiłaś tą parkę

    ReplyDelete
  5. Super podobają mi się Twoje stylizację, mam tyle lat co ty. Moje przyjaciółki też zakładają modowego bloga - zabaczymy jak im pójdzie :D http://wanna-be-fashion-girls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. gdzie kupilas conversy te niebieskie?

    ReplyDelete
  7. Szczerze? Ta parka jest zbyt wielka :/

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz rewelacyjnie ! kocham taki styl.

    Pozdrawiam, ModeFriends :)

    ReplyDelete
  9. Swietny look,podoba mi sie plecak ;p

    ReplyDelete
  10. uwielbiam to w jaki sposób się ubierasz! a parki niesamowicie zazdroszczę ♥

    +obserwuję

    ReplyDelete
  11. świetna jest ta stylizacja *.*
    Może zechcesz wspomóc biednych i oddać mi te ciuchy? XD
    A tak na serio, to się zakochałam w tym outficie! <3

    ReplyDelete
  12. Fajna stylizacja;)
    Śliczne spodnie.

    ReplyDelete
  13. Super wyglądasz!
    Swietny plecak!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz cudownie *o*
    Świetny plecak c:
    Jesteś chętna na wspólną obserwację ? c:

    ReplyDelete
  15. Kupiłaś takie niezniszczone COnverse w sh? Zazdroszczę *_* Za ilee?

    ReplyDelete
  16. Super wyglądasz, masz świetną kurtkę i piękne włosy!

    ReplyDelete
  17. ale genialnie wyglądasz! plecak jest cudowny :)
    okularki również świetne, pozdrawiam!!!:*

    ReplyDelete
  18. super zakochałam się w plecaczku<3 <3 <3

    ReplyDelete

Thank you for your comment! XX